Brm Elektronik En Son Teknolojilerini Devreye Aldı 

BRM Elektronik, 2022 yılına asansör acil haberleşme sistemlerinde iki yeni ürünle giriş yaptı. İleri teknoloji alt yapısı barındıran ürünlerinden, dünyadaki rakipleriyle eş değer olan BRM VoIP 721’i ve asansörler firmalarının tüm ihtiyaçlarını karşılan, asansörlerin uzaktan takibini mümkün kılan yapay zekâ destekli BRM Abot’u (Asansör Bakım Onarım ve Takip Programı) satışa sundu.

Ar-Ge çalışmalarını ara vermeden sürdüren BRM Elektronik, IP üzerinden ses ve görüntü aktarımını sağlayan VoIP alt yapısına sahip BRM VoIP 721’i kullanıcıların beğenisine sundu. Yeni ürün ve hizmetleri hakkında Haber Asansörü’ne bilgi veren BRM Elektronik Genel Müdürü Nurullah Pireci, 4G standartlarına uyumlu ürün çalışmalarını tamamladıklarını açıkladı.

Bir yılın üzerinde Ar-Ge çalışması yaparak satışa çıkarılan BRM VoIP 721 hakkında detayları paylaşan Pireci, “Bu teknoloji henüz Avrupa’da da yeni. BRM VoIP 721 ile Avrupa’daki en gelişmiş ürün gamını oluşturmuş olduk” dedi.

ÇOKLU ASANSÖRLER İÇİN TASARLANDI

Ürün detayları hakkında bilgi veren Pireci, BRM VoIP 721’in çoklu asansörler için özel olarak tasarlandığına dikkati çekti. “Daha çok toplu asansörlerin kullanıldığı yerlerde; resmî kurum, hastane, site veya otel asansörlerinde yoğun olarak kullanılmasını bekliyoruz” diye konuştu.

Pireci, ürünün hem internet hem de sim kart üzerinden de çalışabildiğine vurgu yaptı. 2021 yılında meydana gelen İzmir depremini hatırlattı; “Depremde telefonların çalışmadığına şahit olduk, ama internet üzerindeki uygulamalar çalışmaya devam etti. Geliştirdiğimiz sistem de geniş bant internet üzerinden çalışıyor” dedi.

İŞLETME MALİYETLERİNDE İBRE DÜŞTÜ

Seri üretim süreci başlayan BRM VoIP 721 hakkında değerlendirmelerde bulunan Pireci, geliştirilmiş alt yapısıyla konfor ve güven sunmayı hedeflediklerini açıkladı; düşük hat ve internet maliyeti ile işletme maliyetlerini sıfır noktasına kadar düşürüleceğini söyledi.

PRESTİJ, HIZ VE GÜVENLİK ÖN PLANDA

Ürün alt yapısının dünyada yeni yaygınlaştığını BRM olarak gelişen teknolojinin bir adım önünde ürün ve hizmet sunmak amacıyla çalıştığını kaydeden Pireci, BRM VoIP 721’in yazılımının dijital ses protokolü (Session Initiation Protocol ) ile yazıldığını açıkladı; “Prestij, hız ve güvenliği ön planda tutan bir tasarım ve yazılım alt yapısı oluşturduk” dedi. Pireci, şunları söyledi:

“Başka protokolde bir cep telefonunu veya bir sabit hattı aramanız çok zor. Normal bir cep telefonunun veya bir sabit hattın aranabilmesi için bunun SİP Protokolü üzerinden yazılması gerekliydi. Doğal olarak bu ileri teknoloji altı yapısını gerektiriyor. Tüm çalışmalarımızı teknoloji odaklı geliştiriyoruz.”

BATARYA ŞARJ SİSTEMİ ÜRÜNE DÂHİL

Ürünün, iki kablo ile kabin üstüne ve kuyu dibine bağlanabildiğine işaret eden Pireci, bataryanın doğru şarjı ve kontrol sisteminin de ürüne dâhil edildiğini anlattı. BRM VoIP 721’in kamera sisteminin olduğu her yerde kullanılabildiğine dikkat çeken Pireci, aynı zamanda IP santral olan her yerde kolay kurulum ve kullanım imkânı sağladığını, IP interkom sistemleri ile uyumlu çalıştığını belirtti.

ASANSÖRE UZAKTAN ERİŞİM MÜMKÜN

Pireci, BRM haberleşme sistemlerini destekleyen BRM Cloud’a ilişkin detayları da paylaştı. BRM Cloud sistemi ile asansörlerin tek tuşla takip edilebileceğini söyleyen Pireci, “Kullanıcılarımız, CAN BUS ve 485 girişlerimizle beraber tüm protokolü olan asansörleri çevrimiçi olarak izleyebilecekler” diye konuştu.

BRM ABOT İLE TAM KONTROL”

Zengin ürün portföyü ile kullanıcılara üstün performans sunmayı hedeflediklerini belirten Pireci, kullanıcıların beğenisine sundukları BRM Abot hizmeti hakkında bilgi verdi. “Firmanın ihtiyacı olan tüm yazılım sistemlerini karşılayacak bir sistem geliştirdik” diye konuşan Pireci, sistem sayesinde sahadaki personelden muhasebesel işlemlere kadar tüm ihtiyaçların takibinin sistem üzerinden yapılabilmesine olanak sağlandığını açıkladı. “Bu sistem asansörcülere hem zaman hem mali hem de prestij kazancı sağlayacak” dedi.

“Hedef tam kontrol” mottosuyla ürün ve hizmet geliştirdiklerini kaydeden Pireci, “BRM ürün ve yazılım sistemlerinin tamamen devreye girmesiyle, asansör firmaları tam kontrole sahip olacaklar” diye konuştu.

ASANSÖRDE OLASI ARIZALAR ÖNCEDEN TESPİT EDİLECEK

BRM Abot sisteminin yapay zekâ destekli bir ürün olduğunun altını çizen Pireci, akıllı asansör projeleri için gerekli zemini hazırladıklarını söyledi. BRM Abot’un 2022 yılı içerisindeki performansının takip edileceğini ve sağlanan geri bildirim sonucunda ürün geliştirmenin devam edeceğini belirten Pireci, 2023 yılını işaret etti: “Ürünün yapay zekâ desteği 2023 yılında devreye alınacak. Bu sayede asansörlerin ne zaman ve nasıl arıza verebileceğini önceden öğrenme imkânımız olacak. Sahadaki asansörlerin performansları ölçülecek, üreticilere geri bildirimler verilecek” dedi.

Pireci, asansörler için 2,5 yıl önce hizmete aldığı “Acil Çağrı Merkezi” bünyesinde 2 binin üzerinde asansöre sim kart satışı gerçekleştirildiğini ve çağrı merkezine yansıyan kayıtlar doğrultusunda ürün ve hizmetlerin geliştirildiğini söyledi.