BRM ELEKTRONİK’TEN BULUT TABANLI UPS TEKNOLOJİSİ

Ürün portföyüne bir yenisini daha ekleyen BRM Elektronik, 5 akülü UPS sistemini satışa çıkarmaya hazırlanıyor.

BRM Elektronik, seri üretimine başlamaya hazırlandığı bulut tabanlı UPS sistemini Asansör İstanbul Fuarı’nda tanıttı. UPS sisteminin detaylarını BRM Elektronik Genel Müdürü Nurullah Pireci anlattı.

YERLİ TEKNOLOJİ YAPILANDIRILIYOR

Yaklaşık bir yıl süren Ar-Ge çalışması yaptıklarının altını çizen Pireci, sahada görülen eksikliklerin tespit edilerek son teknolojiyle uyumlu UPS sistemi geliştirdiklerini söyledi. Pireci, yeni bulut tabanlı UPS sistemi ile kurulu asansörler de bulunan UPS’lerin anlık sorunlarının tespit edilebileceğini ve arızalara kısa sürede müdahale imkânı sağlandığını açıkladı.

Sahadaki şikâyetlerin temel alınarak kurtarma sisteminin geliştirildiğini belirten Pireci, “Burada en önemli şey UPS’lerin akülerinin bitmesi ve cihazların çalışmamasıydı. Biz de tamamen cihazın konumunu ve yapılandırmasını buna göre yaptık” dedi.

TASARIMI VE AR-GESİ BRMYE AİT

UPS’lerin yüzde 90’ının ithal olduğuna ve asansör özelinde üretilmeyen ürünler olduğuna işaret eden Pireci şunları söyledi:

“Tasarımı ve Ar-Ge’si tamamen BRM’ye ait olan kurtarma sistemimiz, asansör özelinde geliştirildi. Sektörünün ihtiyaçlarını karşılayacak ve ürünlerin  sahadaki performansını ölçebilecek bir sistem organize ettik. Üstelik UPS kurtarma sistemini yerli ürün hâline getirdik.”

BRM CLOUD ve BRM ABOT üzerinden asansörde ve kurtaran sistemlerinde  meydana gelebilecek aksaklıkların tespitinin mümkün olduğunu belirten Pireci, “Ürünümüze çok güveniyoruz ve güzel yerlere geleceğine inanıyoruz” dedi.

HEDEF, SATIŞLARI 3 KATINA ÇIKARMAK

Pireci, bulut tabanlı UPS sisteminin 2022 yılı içerisinde 6 bin, 2023 yılında ise 20 bin ve üzeri satış rakamlarına ulaşmasını hedeflediklerini söyledi. Pireci, “Satışlarımızın ilk yıl ağırlıklı olarak yurt içinde olmasını planlıyoruz. Ancak önümüzdeki yıl 3 katına çıkmasını hedeflediğimiz satış rakamının yarıya yakınını yurt dışına yapmayı öngörüyoruz. Böylece, piyasadaki pazar payımızı yüzde 25’ler mertebesine çıkarmış olacağız” diye konuştu.

BRMDEN YURT DIŞI ŞUBE HAZIRLIĞI

Türkiye genelinde satış ağı oluşturduklarını söyleyen Pireci, geçtiğimiz aylarda İzmir’de temsilcilik  açma hazırlıklarının başladığını ve 2022 yılı ilk yarısının içinde  İstanbul hazırlıkların yapıldığını açıkladı.

“Geliştirdiğimiz ürünler ve yazılımlar ile ‘Asansörcülerin beyni olmayı hedefliyoruz’” diye konuşan Pireci, 2023 yılında yurt dışında da şubeler açmayı planladıklarını söyledi.

İHRACATTA ATAK BEKLENİYOR

BRM ürünlerinin dolaylı yoldan pek çok ülkeye ihraç edildiğini kaydeden Pireci, 2022 yılı ihracat hedeflerini açıkladı. Pireci, şunları söyledi:

“Şu anda Almanya, İngiltere, Litvanya ve Tunus olmak üzere dört ülkeye direkt ihracatımız var. Dolaylı ihracatımızla Pakistan’dan Şili’ye kadar dünyanın pek çok yerine ürünlerimiz ulaşıyor. BRM olarak, 2022 yılında direkt ihracat yaptığımız ülke sayısını çoğaltmak önceliklerimizden birisi. Bu yıl yaklaşık 20 ülkeye direkt ihracat yapmayı hedefliyoruz.”

RAKİPLERİMİZ BİZDEN İYİ DEĞİL, EŞİT ŞARTLARDAYIZ”

Ürün geliştirmelerinde küresel marka olmayı hedeflediklerinin altını çizen Pireci, dünyada BRM markasının hızla yaygınlaşmasını hedeflediklerini söyledi. Pireci, “Dünyadaki rakiplerimizin sağladığı yazılım ve donanım noktasında tüm avantajları sunabiliyoruz. Ayrıca BRM ABOT sistemi ile daha fazlasını sunabiliyoruz. Rakiplerimizle aramızda hiçbir fark yok; bizden ilerde değiller, eşit şartlardayız” diye konuştu.

HEDEF; TAM KONTROL”

Pireci, “Hefef; tam kontrol” misyonu ile hareket ettiklerinin altını çizdi. “Çalıştığımız firmaların işlerini kolaylaştıracak, onları ileri götürecek, asansörleri online olarak takip edebilecek ve acil durumlarda asansörde kalan insanların güvenli şekilde çıkmasını sağlayacak sistemleri organize etmeyi ve kurmayı hedefledik. Bu yolda emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.

BRMNİN STRATEJİK GELİŞİM SÜRECİ

Pireci, kurulduğu 2018 yılından bu yana yükseliş trendini hiç kaybetmeyen BRM Elektronik’in gelişim serüveni hakkında konuştu. İlk hedeflerinin ihtiyacı karşılamak olduğunun altını çizen Pireci, küresel hizmet sağlayan rakiplerin sıkı takibe alındığını söyledi. “Rakiplerimizin neleri eksik yaptığı, ürüne başka nelerin katılması gerektiği analizlerini yaparak planlamalarımızı şekillendirdik. Bizim bir önceki versiyon cihazlarımızda bile donanımsal olarak bir çok şey hazır, sadece yazılımsal geliştirmeleri üzerine ekleyerek tüm ihtiyaca cevap verecek sistem hâline getiriyoruz” ifadelerini kullandı.

KÜRESEL OYUNCU OLACAĞIZ”

Pireci, gelecek beş yıllık hedeflerini açıkladı. Öncelikli hedeflerinden birisinin BRM Elektronik’in küresel piyasada oyuncu olmasının önceliklerinden birisi olduğunu belirten Pireci, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Üretim kapasitemizle ve yaptığımız Ar-Ge çalışmaları ile BRM’yi haberleşme sistemlerinde ve yapmaya devam edeceğimiz diğer ürünlerimizle dünyada marka hâline getirmeyi hedefliyoruz. Bunu da yaptığımız yazılımlarla destekleyeceğiz. Önümüzdeki beş yıl içerisinde BRM, marka değerini ve güvenirliliğini dünya piyasasına kanıtlamış olacak.”

7 İNÇ’DEN 21 İNÇ’E KADAR TFT EKRANLAR HAZIR

BRM Elektronik Genel Müdürü Nurullah Pireci, kabin içi butoniyerlerde kullanılan TFT ekran modellerinde sona gelindiğini duyurdu; 7 inç ve 15 inç TFT ekranlar için tarih verdi. 10 inç TFT ekran modelinin Mart ayında satışa sunulduğunu hatırlatan Pireci, 7 inç ve 15 inç TFT ekran modellerinin seri üretime başladığını, Mayıs ayında ise satışa sunulacağını söyledi. “Sahada bulunan TFT ekranlarının BRM CLOUD ve BRM ABOT üzerinden yine kontrol edilebilir olması bizim için oldukça önemli. Aynı zamanda üründe kişiselleştirme imkânı sunuyoruz. Kullanıcılar resim, müzik, reklam, duyuru ve anons gibi bilgileri uzaktan değiştirebilecek, kişiselleştirme yapabilecek. Bizim için önemli olan ürünümüzün kaliteli olması ve ihtiyaçlara cevap verebilmesiydi. Bunu da başardığımızı söylemeliyim” diye konuştu.